Reservedeler til bil på tilbud

Mister-auto - Hjelp

Hvordan bestiller jeg ?

Vår telefonstøtte vil med glede hjelpe deg Fra mandag til fredag, fra kl.9:00 til kl.13:00. Ring 21 95 62 13 (lokaltakst) for :

  • informasjon om produktene på nettsiden,
  • hjelp med å gjøre en bestilling,
  • å gjøre en bestilling per telefon.

Nettsiden er åpen 24 timer i døgnet, 7 dager i uken for bestillinger på nettet.

Viktig :

Med noen få unntak, selger vi bare produktene som finnes på nettsiden vår …
Det er derfor ikke nødvendig å kontakte oss angående andre typer deler: (motor, girkasse, karosserideler, innvendig utstyr, osv.)

Selv om de er spesialister på bildeler, kan ikke rådgiverne våre hjelpe med komplekse, tekniske problemer per telefon.

Så hvis du har vanskeligheter med å løse tekniske problemer, eller ikke har det nødvendige verktøyet eller kunnskapen til å fjerne/montere bestemte deler, anbefaler vi på det sterkeste å ta kontakt med en bilspesialist før du gjør en bestilling på nettsiden vår.

Ordresporing

Du kan når som helst spore bestillingen din på den personlige siden din (klikk på lenken «min konto» øverst til høyre på siden).

Bestillingen din kan være :

  • Registrert og avvente behandling;
  • Under behandling;
  • Sendt (bekreftelse med sporingsnummer er sendt per e-post og du kan følge pakken din hos speditøren)

Bestillingen din kan også være :

  • Registrert og avventende betaling (ved betaling per bankoverføring)
  • Avventende kundegodkjenning (mengde, delreferanser, osv.)

Ved de to siste tilfellene vil kundeserviceavdelingen vår sende deg en e-post og be deg om å svare eller kontakte avdelingen.

Retur av produkt – bytte eller refundering

Hvis kunden angrer på kjøpet, kan varen(e) returneres eller bestillingen kanselleres. Dette må skje innen 15 dager fra varen(e) er mottatt (datoen på den signerte følgeseddelen fra speditøren beviser leveringsdato).
For at Mister-Auto.no skal akseptere returnert(e) vare(r), må kunden gjennomføre følgende prosess :

  1. Kontakte Mister Auto per e-post gjennom sin personlige side eller per telefon for utstedelse av returseddel.
  2. Legge produktet uskadet i originalemballasjen.
  3. Pakke originalemballasjen i en beskyttende pakke for sending.
  4. Kontakte speditøren Mister Auto for å avtale opphenting av pakken.
  5. Både pakken og returseddelen leveres til speditøren.

Det er først etter at den returnerte varen er mottatt at kunden vil bli refundert på samme måte som betalingensmetoden.

Viktig:
For at returen skal aksepteres, er det meget viktig:

  • At selve delen er i perfekt tilstand (ubrukt og uten tegn på å ha vært montert)
  • At delen returneres til oss i den originale emballasjen (intakt, uten merker eller teip)
  • At hele leveringen er plassert i en kasse for tilbakesending sammen med «returseddelen». (Sørg for at eventuelle tunge eller skjøre deler pakkes på en forsvarlig måte for å unngå forskyvninger)
Hvorfor velge Mister Auto?
  • Stadig lavere priser
  • mer enn 300 000 originale artikler i katalog
  • En behjelpelig hotline
  • Garantert fornøyd kunde eller pengene tilbake innen 15 dager