Cancelar

OFTE STILTE SPØRSMÅL - For bestilling

Hva er leveringsalternativene?

Mister Auto tilbyr flere leveringsalternativer.

Hjemme, avhengig av produktene og plasseringen din.

Pakkene dine er i gode hender, Mister-Auto jobber med pålitelige transportører (DHL Express)

Hva er en returbildel?

Produsentens pantedel: Delen som kjøpes er en del renovert av utstyrsprodusentene i henhold til strenge spesifikasjoner; rimeligere, men like pålitelig som en ny del. Innskuddsbeløpet (XNOK) faktureres deg i tillegg til prisen på den kjøpte delen.

Depositumet refunderes når du returnerer den brukte delen.

[Returen må gjøres i samme emballasje som den nye delen mottatt i din Mister-Auto-bestilling].

Generatorer, turboladere, kardanaksler, startere, kalipere, injektorer, servostyringspumper kan tilbys som returdeler (se produktbeskrivelsen på mister-auto.no).

Hvilke betalingsmåter er tilgjengelige?

Mister-Auto tilbyr deg flere betalingsalternativer og ruten er fullt skiltet. 

Vår nettside tilbyr en helt sikker online betaling med kredittkort, eller PayPal. Du har også muligheten til å velge bankoverføring.

Hvordan dra nytte av gratis levering?

Gratis levering skjer under våre kampanjekampanjer på visse leveringsmetoder. Det kan være aktuelt for visse spesifikke produkter i vår nettkatalog.

Du kan også dra nytte av våre tilbud ved å bruke vår mobilapplikasjon.

Husk å se vilkårene som gjelder for aktuelle tilbud.

Kan jeg bli levert innen 24 timer?

Du kan bli levert innen 24 timer fra datoren for bestillingen din forutsatt at den oppfyller 2 kriterier:

- Velg deler merket ""Sendt i dag"".

- Velg en ekspress leveringsmetode.

Ekspress levering kan gjøres neste dag hjemme eller i en bedrift (fra 369 kr).

Så snart bestillingen din er overtatt av transportøren, får du beskjed om utsendelsen av pakken din og dens ekspedisjonsnummer, via e-post og/eller sms.

For å spore bestillingen din, se forsendelsessporingen i kundekonto en din, delen ""Mine bestillinger"". Imidlertid kan åpningsnummeret for pakken din bare være aktivt etter 24 til 48 timer

Hvordan ser jeg på fakturaene mine?

Fakturaene dine er tilgjengelige og kan lastes ned fra "Mine bestillinger"-delen av kundekontoen din.

Hva er fristene for å returnere et produkt?

Hvis du har gjort en feil ved valg av et produkt eller om du ombestemmer deg, kan du selvfølgelig returnere det til oss: du har en frist på 30 kalenderdager fra datoen for mottak av bestillingen din.

Denne perioden utvides til 365 kalenderdager dersom det er et Bölk-produkt.

Du kan returnere ett eller flere stykker, eller til og med hele bestillingen din.

Hva er tilbakebetalingsvilkårene?

Du blir refundert enten på betalingsmiddelet som ble brukt under bestillingen eller kreditert med refusjonsbeløpet i Mister-Auto sparegrisen: det er opp til deg å velge på din kundekonto. Hvis du brukte en kupong, vil den bli reaktivert.

Hvis du ikke bekrefter preferansen din innen 24 timer, blir du automatisk refundert ved bankoverføring.

I tilfelle feil eller hvis du har ombestemt deg, forblir transportkostnadene knyttet til retur av produktet ditt din ansvar.

Tilbakebetalingen av bestillingen din skjer i dagene etter ikrafttredelsesdatoen for kansellering av bestillingen din, eller mottak av en bestilling som du returnerer til oss.

Hva bør jeg gjøre hvis jeg ikke har mottatt pakken min?

Er pakken din forsinket?

Sjekk inn sporingsstatusen til kundekontoen din hvis den er sendt eller måtte kanselleres.

  - Pakken din har faktisk blitt sendt, men den estimerte leveringstiden som ble kommunisert til deg da pakken ble sendt har ennå ikke passert: du må vente til denne tiden utløper før du kontakter Mister-Autos kundeservice

  - Pakken din har faktisk blitt sendt, men den estimerte leveringstiden som ble kommunisert til deg da pakken ble sendt, har allerede passert: du kan kontakte Mister-Autos kundeservice for å starte en undersøkelse med transportøren. Du vil bli holdt informert og vi vil gjøre det som er nødvendig for å sikre at pakken din blir levert så raskt som mulig.

Hvordan administrerer jeg delen "mine bestillinger"?

Denne plassen, et ekte dashbord for bestillingene dine, lar deg for hver av dem:

- Følg statusen til bestillingen din

- kjenn status for ordren ved å klikke på ordre nummeret

- følg forsendelsen av bestillingen din ved å klikke på pakke nummeret

- last ned faktura en din

Hvordan kontakter jeg kundeservicen min?

Mister-Auto følger deg for enhver forespørsel.

Kundekonto en din lar deg stille et spørsmål online, i delen "Kundeservice"/"Still et spørsmål".

På vår applikasjon går du fra hovedmeny til Min konto / Mine meldinger / Still et spørsmål.

Har du et teknisk spørsmål eller kompatibilitetsspørsmål om en del?
For å svare deg nøyaktig, ta med skilt nummeret.

Hvordan kansellerer jeg bestillingen min?

Har du gjort en feil eller ombestemt deg? Det er din rett.

Vi inviterer deg til å kontakte Mister-Autos kundeservice for å kansellere bestillingen hvis statusen tillater det.

Hvis denne statusen ikke tillater det, vil du bli bedt om å nekte levering for retur og refusjon.

Hvordan logger jeg på kundekontoen min?

På en datamaskin klikker du øverst til høyre på skjermen på "Min konto" for å få tilgang til kundekontoen din.

På vår mobilapplikasjon klikker du øverst til venstre på skjermen på "Min konto"-menyen.

E-postadressen og passordet som ble oppgitt når du opprettet kontoen lar deg koble til kundekontoen din.

Du kan også koble til via PayPal-kontoen din eller via Facebook (kun på datamaskin). For å spore en bestilling som er lagt inn som gjest, bruk e-postadressen du registrerte da du la inn bestillingen og bestillingsnummeret som ble sendt til deg på e-post umiddelbart etter betaling.


Glemt passordet ? Klikk på "Glemt passord" for å angi e-postadressen din. Du vil motta en lenke, gyldig i 24 timer, for å endre den og få tilgang til kontoinformasjonen din igjen.

Kan jeg få hjelp til å legge inn bestillingen?

Trenger du hjelp til å bestille online? Kundeservice står til din disposisjon fra Mandag til fredag ​​​​fra 10.00 til 1.00 .

Medlemmene av kundeservice kan informere deg om produktene som presenteres på nettstedet og veilede deg gjennom stadiene i bestillingen din. Du kan også ta bestillingen din direkte på telefon, i full sikkerhet.

Ikke nøl med å kontakte oss for dette på 81 50 34 57 Mandag til fredag ​​​​fra 10.00 til 1.00 (kostnad for lokalsamtale)

Våre eksperter støtter deg i dine tekniske valg. Hvis du er i tvil om diagnosen eller metodene for demontering-remontering av komplekse deler, anbefaler vi deg å konsultere en bil mekaniker før du legger inn bestillingen på nettstedet vårt.

Hvordan sporer jeg refusjonen min?

Du blir informert via e-post så snart Mister-Auto har utstedt refusjonsordren din. På grunn av interbankforsinkelser tar det i gjennomsnitt 5 virkedager for effektiv tilgjengelighet av midler på bankkontoen knyttet til betalingsmåten som ble brukt på kjøpet.

Refusjon etter retur av en del skjer etter mottak og kontroll av den returnerte pakken, på våre lager. Det tar i gjennomsnitt ca. ti dager etter mottak av pakken på våre varehus før refusjonen foretas.
Ved kansellering av en ordre, tell 2 til 3 dager etter at du har sendt inn forespørselen.

Hva om pakken min er ufullstendig?

Du bestilte flere varer, men mottok ikke hele bestillingen?

Sjekk først på kundekontoen din om den annonserte leveringen er gruppert i én enkelt forsendelse eller delt i flere pakker. Følg markeringen: "Min konto" / "Mine bestillinger" og velg deretter den aktuelle bestillingen.

Hvis leveringen er annonsert i en enkelt pakke, sørg for å sjekke pakken din i nærvær av leveringspersonen, for å foreta en reservasjon om nødvendig på følgeseddelen og ta bilder av pakken mottatt, kontakt deretter Mister-Auto på e-post via din kundekonto.
Etter å ha studert klagen din, kan du bli tilbudt retur av det manglende produktet eller refusjon. Våre team vil formidle til deg i alle tilfeller konklusjonen av studien av klagen din.

Hva skal jeg gjøre hvis pakken min er skadet eller skadet?

Først av alt, ikke nøl med å se FAQ. Hva er trinnene du må følge når du mottar bestillingen min?

Hvis pakken din blir presentert for deg skadet eller skadet, foreta reservasjoner før du godtar eller avslår den. Dette vil da bli returnert til oss. Sørg for å varsle oss via e-post via din kundekonto.

Hvis du har akseptert produktet, sørg for å ta bilder av pakken og varen(e) mottatt. Start deretter en returprosedyre for bestillingen din:

enten via din kundekonto på Mister-Auto.no

eller via Mister-Auto kundeservice.

Hvordan betaler jeg med bankoverføring?

Betaling med bankoverføring er et av betalingsalternativene Mister Auto tilbyr. Ved å velge betaling med bankoverføring gir vi deg informasjonen om kontonummeret som skal krediteres. Det anbefales å notere identifikatoren for overføringen.

Bestillingen din behandles ved mottak av betalingen. Merk at gjennomsnittlig tid for betaling med bankoverføring er 3 til 5 dager. Tenk på det for å ta hensyn til det i leveringstiden for pakken din!

Hvordan betale med ett klikk?

Har du det travelt med å bestille enkelt? Muligheten for å lagre bankkortet ditt er laget for deg. Det tilbys deg under bestillingsprosessen: bare klikk på avmerkingsboksen ""Husk kortet mitt for en fremtidig bestilling"" og dine fremtidige kjøp vil bli gjort med ett klikk. Dine bankopplysninger er trygt lagret av vår partner, Adyen. De bruker kryptografiske teknikker som er i samsvar med de ulike bankforskriftene.


For å styrke sikkerheten til dine fremtidige transaksjoner, vil bare én informasjon bli bedt om av deg: bekreftelsen av det visuelle kryptogrammet ditt (angitt på baksiden av kredittkortet ditt).


Hvis du ønsker å gå tilbake og slette denne informasjonen, gå til din kundekonto / Mine betalingsmåter.

Hvordan fungerer den raske leveringen?

Rask levering kan gjøres hjemme eller i et firma innen 48 timer fra 199 kr.

Så snart bestillingen din er overtatt av transportøren, får du beskjed om utsendelsen av pakken din og dens ekspedisjonsnummer, via e-post og/eller sms. For å spore bestillingen din, se forsendelsessporingen i ditt kunde område, delen ""mine bestillinger"".

Hvordan legger jeg inn bestillingen min på nettet?

Å bestille bildelen tilpasset ditt kjøretøy er det enkelt!

Angi registreringsnummeret ditt, ditt gråkortnummer eller velg, fra rullegardinmenyene, merke på kjøretøyet ditt, modellen og deretter motoren.

Trenger du å bli veiledet i valg av rom? Ikke nøl med å se våre råd.


Til slutt er kjøpsmekanismen enkel:

- legg varene dine i handlekurven,

- valider kurven din,

- velg leveringsmetode innen 24 timer eller 48 timer-72 timer,

- Flere betalingsalternativer er mulig: kredittkort, PayPal eller bankoverføring.


Du kan legge inn en bestilling ved å logge på kundekontoen din. Ingen konto ? Dette er ikke et drag, du kan bestille som gjest.

Du vil motta en ordrebekreftelse på e-post, etterfulgt av en e-post for pakkesporing så snart den er sendt.

Hvordan stiller jeg et teknisk spørsmål eller kompatibilitetsspørsmål om en del?

Kundekontoen din lar deg stille et spørsmål online, fra delen "Kundeservice"/"Still et spørsmål".

Har du et teknisk spørsmål eller kompatibilitetsspørsmål om en del?

For å svare deg nøyaktig, ta med skiltnummeret og serienummeret som finnes i felt E i kjøretøyets registreringsdokument.

Hva slags deler kan jeg finne?

Leter du etter det beste utvalget av deler? Mister-Auto tilbyr deg et utvalg av mer enn 300 000 bildeler og tilbehør.

Produkter fra mer enn 90 OEM-er er tilgjengelige. De beste merkene tilbys (BOSCH, Valeo, Castrol, SKF, TRW, Monroe, Contitech, Luk, Purflux ...). Samt nye originaldeler fra mer enn 50 bilprodusenter (Peugeot, Citroën, Renault, Audi, Ford, BMW, Mercedes, Nissan, etc.).

Alle reservedeler tilgjengelig på Mister-Auto er godkjent og oppfyller europeiske kvalitets- og sikkerhetsstandarder.

Et stort utvalg til konkurransedyktige priser! For å oppdage eksklusivt på Mister-Auto.com, vårt utvalg av Bölk og Bpro-produkter: nye bildeler til et strammere budsjett.

Merk: Mister-Auto-katalogen inneholder ikke kroppsdeler eller motorsykkeldeler.

Kan jeg finne brukte deler på Mister-Auto?

Mister-Auto tilbyr deg originale brukte bildeler med sin partner B-Parts

Mister-Auto har slått seg sammen med B-Parts for å tilby deg et stort utvalg av produkter som er komplementære til Mister-Auto-katalogen.
Du har tilgang til en katalog med mer enn 4 500 000 originale brukte produsenter.
Alle deler er garantert i opptil 12 måneder! Karosseri, belysning, elektronikk: Du finner delen du trenger.

Hvorfor kan jeg noen ganger ikke velge leveringsmetoden min?

På grunn av volum eller art sendes noen varer direkte fra leverandører via egne transportører.

Din bestilling tar derfor veien, men leveringsmetoden velges av leverandøren.

I tillegg er enkelte produkter ikke kvalifisert for levering til postpunkter som for eksempel dekk, produkter som er for store eller for tunge.