Cancelar

OFTE STILTE SPØRSMÅL - Leveranse

Hvilke leveringsalternativer er det?

Mister Auto tilbyr deg flere leveringsalternativer.

Hjem levering eller levering, avhengig av produktet og din plassering.

Pakkene dine er i gode hender, da Mister-Auto samarbeider med pålitelige frakt selskaper (DHL).

Hvordan sporer jeg leveringen av bestillingen min?

Så snart bestillingen din er overtatt av transportøren, får du beskjed om utsendelsen av pakken din og dens ekspedisjonsnummer, via e-post og/eller sms. Da er pakken din på vei!

For å følge leveringen, gå til transportørens nettsted med referansenummeret mottatt i forsendelses-e-posten. For informasjon, den er aktiv 24 til 48 timer etter utgivelsen.

Denne oppfølgingen er også tilgjengelig i din kundekonto, seksjon ""Mine bestillinger"".

Sjekk fristene som er annonsert i henhold til lagringsmetoden som er valgt ved bestilling, og ikke nøl med å rapportere en unormalt lang forsinkelse til din Mister-Auto kundeservice ved å gi oss ditt ordre nummer.

På telefon 81 50 34 57 Mandag til fredag fra 10.00 til 1.00 (pris for en lokal samtale)

på e-post via vårt kontakt område

Hvordan dra nytte av gratis levering?

Gratis levering skjer under våre kampanjekampanjer på visse leveringsmetoder. Det kan være aktuelt for visse spesifikke produkter i vår nettkatalog.
Du kan også dra nytte av våre tilbud ved å bruke vår mobilapplikasjon.
Husk å se vilkårene som gjelder for aktuelle tilbud.

Kan jeg bli levert innen 24 timer?

Du kan bli levert innen 24 timer fra datoren for bestillingen din forutsatt at den oppfyller 2 kriterier:

- Velg deler merket ""Sendt i dag"".

- Velg en ekspress leveringsmetode.

Ekspress levering kan gjøres neste dag hjemme eller i en bedrift (fra 369 kr).

Så snart bestillingen din er overtatt av transportøren, får du beskjed om utsendelsen av pakken din og dens ekspedisjonsnummer, via e-post og/eller sms.

For å spore bestillingen din, se forsendelsessporingen i kundekonto en din, delen ""Mine bestillinger"". Imidlertid kan åpningsnummeret for pakken din bare være aktivt etter 24 til 48 timer.

Hvordan kansellerer jeg bestillingen min?

Har du gjort en feil eller ombestemt deg? Det er din rett.

Vi inviterer deg til å kontakte Mister-Autos kunde verksted for å kansellere bestillingen hvis statusen tillater det.

Hvis denne statusen ikke tillater det, vil du bli bedt om å nekte levering for retur og refusjon.

Hva bør jeg gjøre hvis jeg ikke har mottatt pakken min?

Er pakken din forsinket?

Sjekk inn sporingsstatusen til kundekontoen din hvis den er sendt eller måtte kanselleres.

  - Pakken din har faktisk blitt sendt, men den estimerte leveringstiden som ble kommunisert til deg da pakken ble sendt har ennå ikke passert: du må vente til denne tiden utløper før du kontakter Mister-Autos kundeservice

  - Pakken din har faktisk blitt sendt, men den estimerte leveringstiden som ble kommunisert til deg da pakken ble sendt, har allerede passert: du kan kontakte Mister-Autos kundeservice for å starte en undersøkelse med transportøren. Du vil bli holdt informert og vi vil gjøre det som er nødvendig for å sikre at pakken din blir levert så raskt som mulig

Hva om pakken min er ufullstendig?

Du bestilte flere varer, men mottok ikke hele bestillingen?

Sjekk først på kundekontoen din om den annonserte leveringen er gruppert i én enkelt forsendelse eller delt i flere pakker. Følg markeringen: "Min konto" / "Mine bestillinger" og velg deretter den aktuelle bestillingen.

Hvis leveringen er annonsert i en enkelt pakke, sørg for å sjekke pakken din i nærvær av leveringspersonen, for å foreta en reservasjon om nødvendig på følgeseddelen og ta bilder av pakken mottatt, kontakt deretter Mister-Auto på e-post via din kundekonto.
Etter å ha studert klagen din, kan du bli tilbudt retur av det manglende produktet eller refusjon. Våre team vil formidle til deg i alle tilfeller konklusjonen av studien av klagen din.

Hva skal jeg gjøre hvis pakken min er skadet eller skadet?

Først av alt, ikke nøl med å se FAQ. Hva er trinnene du må følge når du mottar bestillingen min?

Hvis pakken din blir presentert for deg skadet eller skadet, foreta klage før du godtar eller avslår den. Dette vil da bli returnert til oss. Sørg for å varsle oss via e-post via din kundekonto.

Hvis du har akseptert produktet, sørg for å ta bilder av pakken og varen(e) mottatt. Start deretter en retur prosedyre for bestillingen din:

enten via din kundekonto på Mister-Auto.no

enten via Mister-Auto kundeservice.

Hva skal jeg gjøre hvis jeg ønsker å bestride leveringen av pakken min?

Statusen til bestillingene dine er angitt i kundekonto en din. Hvis du ikke har mottatt en bestilling annonsert som «levert», må du først sjekke at pakken din ikke har blitt liggende hos en nabo eller overlevert vaktmesteren i boligen din.

Hvis pakken din faktisk ikke er levert til en tredjepart, er det opp til deg å rapportere dette til Mister-Autos kundeservice. Vi vil åpne en undersøkelse med transportøren og vil om nødvendig be deg om et leveringstvistsertifikat. 

Hvis pakken viser seg å være tapt, må du bekrefte om du foretrekker omsending (gratis) eller refusjon av bestillingen din.

Hvorfor kan jeg noen ganger ikke velge leveringsmetoden min?

På grunn av volum eller art sendes noen varer direkte fra leverandører via egne transportører.

Din bestilling tar derfor veien, men leveringsmetoden velges av leverandøren.

Hvorfor blir leveringen min levert i flere pakker?

Vi gjør det til et ærespunkt, så langt det er mulig, å sende bestillingen din i én enkelt pakke.

Ikke desto mindre tvinger visse unntak noen ganger oss til å levere til deg i flere pakker:

bestillingen din får ikke plass i én pakke og krever flere

bestillingen din inneholder varer fra forskjellige leverandører eller med forskjellige leveringstider.

I tilfelle mottak virker ufullstendig, er det først nødvendig å sjekke via "Min konto / Mine bestillinger" om det er sendt i flere pakker.

Hva skal jeg gjøre hvis pakken min har blitt returnert til deg av transportøren?

Ved ufullstendig adresse, fravær under levering eller hvis du ikke har hentet pakken din innen fristen, vil bestillingen bli returnert til oss av transportøren.

Vi inviterer deg til å ta kontakt med Mister-Autos kundeverksted og spesifisere ordrenummeret ditt. Du velger da om du vil ha produktet returnert til deg eller om du foretrekker å få refundert beløpet på delen.

Ved mottak av den returnerte pakken vil Mister-Auto informere deg via e-post om behandlingen av forespørselen din.

Hvis du ønsker at produktet skal sendes til deg igjen, vil et nytt sporingsnummer bli kommunisert til deg via e-post og i kundekontoen din.

Kan en tredjepart hente pakken min?

Du kan be noen om å hente pakken din for deg på et posten. For å gjøre dette, må han presentere ved tilbaketrekning:

en kopi av ditt identitetsdokument

en fullmakt som bekrefter at denne personen har fullmakt til å hente pakken din

ordrenummeret ditt eller pakkenummeret ditt.

Hvordan følge valideringen av bestillingen min?

Mister-Autos kundeverksted informerer deg via e-post om bekreftelsen på bestillingen din ved mottak av betaling.

Vær oppmerksom på at vi kan be deg om ytterligere informasjon for å sikre samsvar med bestillingene og dermed unngå ulemper.

Hvordan sporer jeg betaling for bestillingen min?

Din kundekonto, delen "Mine bestillinger", er din GPS for å spore betalingen din.

Merk at betalingsmåten som ble valgt under bestillingen din kan innebære en valideringsperiode. Dette gjelder spesielt for overføringer.

Du vil motta en bekreftelse på e-post når betalingen er bekreftet. Statusen på bestillingen din endres da til "under forberedelse".

Hva om min del til slutt ikke er tilgjengelig?

Mister Auto sikrer tilgjengeligheten til artiklene som presenteres på siden så langt det er mulig. Men hvis varen din ikke er tilgjengelig etter at du har lagt inn bestillingen, vil du bli varslet om kanselleringen så snart som mulig.

Du kan få pengene tilbake via betalingsmetoden du brukte da du la inn bestillingen.

Hva er trinnene å følge etter mottak av bestillingen min?

Ta deg tid til å sjekke tilstanden til emballasjen og innholdet i pakken.

I forbindelse med en levering uten signatur, hvis emballasjen og/eller innholdet er skadet, er det viktig å ta bilder som begrunner tilstanden ved mottak.
Som en del av en levering med signatur, hvis pakken er skadet, sjekk innholdet før du signerer og forklar dine reservasjoner på transportørens følgeseddel. Oppmerksomhet, den eneste omtalen "med forbehold om utpakking" er ikke nok, den mulige skaden må nevnes tydelig.

Hvis varene er åpenbart skadet, kan du nekte pakken og holde oss informert slik at vi kan gjøre det som er nødvendig ved mottak av den returnerte pakken.

Hvordan kan jeg følge forberedelsen av bestillingen min?

Gå til din kundekonto, seksjon "Mine bestillinger" for å følge forberedelsen av bestillingen din.

For hver av dine bestillinger er statusen for validering, klargjøring eller forsendelse indikert til deg, du kan følge den i sanntid!