Produkter
Produkter Lukk
Cancelar

OFTE STILTE SPØRSMÅL - Min Konto

Hvordan kan jeg se mine fakturaer?

Fakturaene dine er tilgjengelige og kan lastes ned fra delen "Mine bestillinger" på kundekontoen din.

Hvordan administrerer jeg delen "mine bestillinger"?

Denne plassen, et ekte dashbord for bestillingene dine, lar deg for hver av dem:

- Følg statusen til bestillingen din

- kjenn status for ordren ved å klikke på ordre nummeret

- følg forsendelsen av bestillingen din ved å klikke på pakke nummeret

- last ned faktura en din

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Mister-Auto kundeservice vil hjelpe deg i alle saker. Med kundekontoen din kan du stille et spørsmål online i delen ""Kundeservice""/""Still et spørsmål".

I vår app eller mobilversjon går du til Min konto / Mine meldinger / Still et spørsmål fra hamburgermenyen.

Har du et teknisk spørsmål eller kompatibilitetsspørsmål om en del?

For at vi skal kunne gi deg et nøyaktig svar, vennligst oppgi skiltnummeret, som finnes kjøretøyets registreringsdokument.

Hvordan logger jeg på kundekontoen min?

På datamaskinen din klikker du på "Min konto"-knappen i øvre høyre hjørne av skjermen for å få tilgang til kundekontoen din.

I vår mobilapplikasjon klikker du på "Min konto"-menyen i øvre venstre hjørne av skjermen:

Du kan logge inn på kundekontoen din med e-postadressen og passordet du oppga da du opprettet kontoen.
Du kan også koble til via PayPal-kontoen din eller Facebook (kun datamaskin).
For å spore en bestilling som er lagt inn som gjest, bruk e-postadressen din som var registrert på bestillingstidspunktet og bestillingsnummeret som ble sendt til deg på e-post like etter betaling.

Glemt passordet? Klikk "Glemt passord" og skriv inn e-postadressen din.

Du vil motta en lenke som er gyldig i 24 timer og lar deg endre den og bruke kontoinformasjonen din igjen.

Hvordan registrerer eller endrer jeg leveringsadressene mine?

Ønsker du å velge leveringsadresse med ett klikk når du bestiller? Du kan registrere en eller flere leveringsadresser på din kundekonto.

Gå til ""Min informasjon""/""Min leveringsadresse"".

Du kan endre adressen ved å klikke på "Rediger"-lenken ved siden av den allerede registrerte adressen.

Hvis du vil legge til en ny adresse, må du klikke på knappen "Opprett ny adresse", fylle ut de foreslåtte feltene og bekrefte dem.

Et lite tips: vi gir deg et ""Nevn denne adressen""-feltet for å kategorisere forskjellige adresser, for eksempel: hjem, bedrift.

Hvilken informasjon er tilgjengelig om mine bestillinger?

Mine bestillinger-seksjonen er et ekte kontrollpanel og lar deg, for hver bestilling:

spore statusen til bestillingen din

sjekk status for ordren ved å klikke på ordrenummeret

spore forsendelsen av bestillingen din ved å klikke på pakkenummeret.

Last ned fakturaen din.

Hvordan oppretter jeg en kundekonto?

Å dra nytte av fordelene med en kundekonto er enkelt, raskt og gratis.

Alt du trenger å gjøre er:

- klikk "Min konto" eller "Opprett en ny konto" øverst til høyre på hjemmesiden vår hvis du har åpnet siden vår via en datamaskin:

Eller

- klikk på menyikonet øverst til venstre på hjemmesiden vår og deretter på ""Logg på""-delen hvis du bruker mobilappen vår:

Logg inn"" delen

- skriv inn e-postadressen din og velg et passord

- skriv inn din fullstendige kontaktinformasjon: etternavn, fornavn, e-post, telefon og postadresse,

- Les og huk av """"Jeg har lest og godtar de generelle salgsbetingelsene"""".

- Bekreft registreringen ved å klikke på ""Fortsett""-knappen.

Du vil motta en e-post som bekrefter registreringen din når kontoen din er opprettet.

Påloggingsinformasjonen som ble angitt under opprettelsen er din tilgang til Mister-Auto-kontoen din!

Hvordan kan jeg administrere min personlige informasjon?

Denne delen er ditt personlige dashbord.

På datamaskinen din går du til ""Min informasjon""/""Min personlige informasjon"". Du kan:

- administrer din kontaktinformasjon (brukernavn e-post og passord) og din kontaktinformasjon.

- administrere bestillinger og mottatt informasjon: nyhetsbrev, e-poster knyttet til handlekurven, tilbud fra Mister-Auto sine samarbeidspartnere.

- endre din private konto til en Pro-konto

- Koble Mister-Auto-kontoen din til Facebook-siden din.


Oppdater din personlige informasjon ved å klikke på knappen "Bekreft min informasjon".

Hva er formålet med en kundekonto?

Å åpne en kundekonto er enkelt, raskt og gratis. Denne kontoen lar deg dra nytte av vårt lojalitetsprogram og mange andre fordeler.

Spare tid! Når kontoen din er opprettet, kan du starte ditt neste kjøp med en gang. Ved å registrere kjøretøyet ditt har du direkte tilgang til listen som passer dine behov.

Hvis du vil åpne en konto, vennligst skriv inn hele kontaktinformasjonen din.

Kan jeg registrere flere kjøretøy?

Dra nytte av tilbud skreddersydd for kjøretøyet ditt og skift gir ved å bruke katalogen som tilsvarer din modell.

Du kan gjøre dette ved å gå til din kundekonto under overskriften ""Mine kjøretøy"". Du kan registrere hovedkjøretøyet ditt, men også andre kjøretøy.

Ønsker du å registrere ditt første kjøretøy?

Du kan registrere hovedkjøretøyet ditt ved å klikke på "Mitt hovedkjøretøy". Bruk rullegardinmenyene for å spesifisere: merke, modell, motor, gjennomsnittlig kjørelengde per år og dato for siste MOT. Lagre informasjonen din ved å klikke på knappen "Bekreft min informasjon". Flere kjøretøy å registrere? Klikk på ""Min kjøretøyliste"" og deretter ""Mer""-koblingen. Prosedyren er den samme som ved registrering av det første kjøretøyet.

Hvorfor bør jeg abonnere på nyhetsbrevet?

Ønsker du å motta gratis forhåndsinformasjon om alle våre kampanjer og personlig rådgivning for dine kjøp?

Gå til ""Nyhetsbrev"" / ""Min bestilling"" / ""Jeg ønsker å motta nyhetsbrevet og dra nytte av Mister-Autos tilbud på e-post"".

Hvis du ikke ønsker å motta kommersiell kommunikasjon fra Mister Auto eller de fra dets partnere elektronisk, kan du velge å abonnere på det ene eller det andre eller ikke abonnere på et alternativ.

Klikk ""ja"" for å abonnere på nyhetsbrevet eller ""nei"" for å avslå eller kansellere nyhetsbrevet og trykk deretter på ""Bekreft min informasjon""-knappen.

Garanter angående beskyttelse av mine personlige data

Å respektere personopplysninger er viktig for Mister-Auto. Vi er forpliktet til å beskytte informasjonen du overlater til oss for å behandle bestillingen din.

Du kan velge om du vil motta tilbud og informasjon fra Mister-Auto sine samarbeidspartnere.

I henhold til databeskyttelsesloven av 6. januar 1978 har du rett til å få tilgang til, endre og slette disse dataene. Du kan utøve denne rettigheten med vår dedikerte tjeneste, ved å sende forespørselen din fra e-postadressen knyttet til kontoen din til adressen dataprotection@mister-auto.com, og oppgi det aktuelle kundekontonummeret.

Du kan også gjøre deg kjent med våre generelle salgsbetingelser.

Kan jeg registrere meg via min Facebook- eller Paypal-konto?

Du kan også registrere deg med din PayPal- eller Facebook-konto.

I vår mobilapplikasjon kan du registrere deg med PayPal-kontoen din.

Kan jeg logge på med min Facebook- eller Paypal-konto?

For å identifisere deg selv eller gjøre bestillinger raskere, kan du koble Mister-Auto-kontoen din til Facebook-kontoen din (på en datamaskin) eller Paypal (mobilversjon, app eller datamaskin).

På datamaskinen din, gå til ""Min personlige informasjon""/""Koble til kontoen din"".

Hva er kuponger?

Din kundetilfredshet er veldig viktig for oss.

I tilfelle en misforståelse med bestillingen din, kan Mister-Auto tilby deg en kommersiell gest.

I dette tilfellet vil en kupong krediteres din kundekonto i form av en kode som du ganske enkelt kan taste inn i "handlekurv"-trinnet i din neste bestilling.

Disse pengekredittene er gyldige i opptil seks måneder og kan ikke kombineres med kampanjetilbud.

Hvordan kan jeg koble en bankkonto til min kundekonto?

For å automatisere kompensasjonsfunksjonene som bankoverføring kan du legge inn bankopplysningene dine helt sikkert på kundekontoen din.

Gå til ""Mine detaljer""/""Mine bankdetaljer"".

Du må oppgi følgende informasjon: banknavn, kontoinnehaver, kontonummer, IBAN og BIC/SWIFT.

Til slutt klikker du på knappen ""Bekreft min informasjon"".