Cancelar

OFTE STILTE SPØRSMÅL - Retur og refusjon

Hvordan returnerer jeg produktet mitt?

Du kan starte returen selv via din kundekonto eller kontakte Mister Auto kundeservice på 81 50 34 57 (mandag til fredag ​​fra kl. 10.00 til 1.00).

Vennligst skriv ut returfølgedokumentasjonen så snart den blir utformet og lever til Posten sammen med pakken. På din konto går du til: Liste over mine returer og følger Returprosedyre.
Vi trenger også sporingsnummer info for retur av pakken til vårt lager for at logistikken kan følge med transportering.

Vennligst, ta par bilder av delene og originalemballasjen med minst ett med synnlig retur ID lapp, før du sender pakken med posten. Bildene kan du ta vare på - vi kan komme til å trenge dem som bekreftelse i ettertid i tilfelle pakken blir skadet under returtransport. 
I det spesifikke tilfellet med Produkt(er) som selges som et sett, må du returnere alle produktene for å være kvalifisert for refusjon. Hvis ett eller flere produkter i et sett viser seg å mangle, vil ikke selskapet kunne refundere deg.
Etter at vi har mottatt den returnerte varen, vil du få pengene tilbake via betalingsmåten som ble brukt ved kjøpstidspunktet.

Hva om jeg fikk feil rom?

Gå til ditt kunde område, seksjon ""retur av deler"".

Sørg for å spesifisere årsaken "Jeg trenger ikke lenger delene som er bestilt" i skjemmet som tilbys deg under retur prosedyren.

Uansett kan du returnere bestillingen til oss i originalemballasjen innen 30 kalenderdager etter mottak. Denne angrefristen er forlenget til 365 kalenderdager for Bölk- og Bpro-produkter.

Hvordan pakker jeg produktet jeg vil returnere?

Sørg for å erstatte produktet forsiktig i original emballasjen.

Denne emballasjen må i seg selv beskyttes av en annen emballasje. Pass på å kile tunge eller skjøre deler, slik at enheten er godt immobilisert.

For at returen din skal tas i betraktning, er det avgjørende:

At delen er i perfekt stand (ubrukt, uten spor etter montering)

At delen returneres til oss i original emballasjen (intakt, umerket eller teipet)

At alle delene du returnerer legges i en retur boks. 

Hvis returen din gjelder et sett med deler, må alle delene som er knyttet til settet returneres for å fortsette med bytte eller refusjon.

Hvordan returnerer jeg innskuddet mitt og får pengene mine tilbake?

Pantet må returneres til oss innen 30 dager i samme emballasje som den nye delen mottatt i din Mister-Auto-bestilling.
Etter denne perioden kan ikke innskuddet ditt refunderes.

Ta kontakt med din Mister-Auto kundeservice, som da tar seg av refusjonsprosedyren: Vi gir deg et tilbakebetalingsskjema som du kan skrive ut fra din kundekonto.
Dette må legges i returpakken sammen med forsendelsen.
Tilbakebetalingen av depositumet skjer til bankkontoen knyttet til betalingsmåten som ble brukt ved bestillingstidspunktet, etter mottak og kontroll av pakken.

Vær også oppmerksom på at materialer som har blitt demontert og/eller skadet på delens kropp ikke refunderes.

Hva om jeg mottok feil del?

Gå til ditt kunde område, seksjon ""retur av deler"".

Sørg for å spesifisere årsaken: "De mottatte delene samsvarer ikke med bestillingen min" i skjemmet som tilbys deg i din kundekonto.

Uansett kan du returnere bestillingen til oss i original emballasjen innen 30 kalenderdager etter mottak. Denne perioden utvides til 365 kalenderdager for Bölk og Bpro-produkter. For Mister-Auto er det et grunnleggende spørsmål om god kjøring.

Hva er tilbakebetalingsvilkårene?

Du får refundert enten på betalingsmiddelet som ble brukt under bestillingen. Hvis du brukte en kupong, vil den bli reaktivert.

Ved feil eller hvis du har ombestemt deg, forblir transportkostnadene knyttet til retur av produktet ditt din ansvar.

Tilbakebetalingen av bestillingen din skjer i dagene etter ikrafttredelsesdatoen for kansellering av bestillingen din, eller mottak av en bestilling som du returnerer til oss.

Hva om pakken min er ufullstendig?

Du bestilte flere varer, men mottok ikke hele bestillingen?

Sjekk først på kundekontoen din om den annonserte leveringen er gruppert i én enkelt forsendelse eller delt i flere pakker. Følg markeringen: "Min konto" / "Mine bestillinger" og velg deretter den aktuelle bestillingen.

Hvis leveringen er annonsert i en enkelt pakke, sørg for å sjekke pakken din i nærvær av leveringspersonen, for å foreta en reservasjon om nødvendig på følgeseddelen og ta bilder av pakken mottatt, kontakt deretter Mister-Auto på e-post via din kundekonto.
Etter å ha studert klagen din, kan du bli tilbudt retur av det manglende produktet eller refusjon. Våre team vil formidle til deg i alle tilfeller konklusjonen av studien av klagen din.

Hva er fristene for å returnere et produkt?

Hvis du har gjort en feil ved valg av et produkt eller om du ombestemmer deg, kan du selvfølgelig returnere det til oss: du har en frist på 30 kalenderdager fra datoen for mottak av bestillingen din.

Denne perioden utvides til 365 kalenderdager dersom det er et Bölk-produkt.

Du kan returnere ett eller flere stykker, eller til og med hele bestillingen din.

Blir jeg informert når refusjonen er gjort?

Du blir informert via e-post så snart Mister-Auto har utstedt refusjonsordren din. På grunn av interbankforsinkelser tar det i gjennomsnitt 5 virkedager for effektiv tilgjengelighet av midler på bankkontoen knyttet til betalingsmåten som ble brukt på kjøpet.

Refusjon etter retur av en del skjer etter mottak og kontroll av pakken. Det tar i gjennomsnitt ca. ti dager etter mottak av pakken på våre varehus før refusjonen foretas.
Ved kansellering av en ordre, tell 2 til 3 dager etter at du har sendt inn forespørselen.

Hva skal jeg gjøre hvis pakken min er skadet eller skadet?

Først av alt, ikke nøl med å se FAQ. Hva er trinnene du må følge når du mottar bestillingen min?

Hvis pakken din blir presentert for deg skadet eller skadet, foreta reservasjoner før du godtar eller avslår den. Dette vil da bli returnert til oss. Sørg for å varsle oss via e-post via din kundekonto.

Hvis du har akseptert produktet, sørg for å ta bilder av pakken og varen(e) mottatt. Start deretter en retur prosedyre for bestillingen din:

enten via din kundekonto på Mister-Auto.no

enten via Mister-Auto kundeservice

Har produktene dine fordel av den juridiske garantien for samsvar?

I samsvar med loven drar alle produktene vi tilbyr for salg den juridiske garantien for samsvar og den juridiske garantien mot skjulte feil.

I 2 år lar disse garantiene deg få erstattet eller refundert et produkt som ikke er i samsvar med eller defekt.

For mer informasjon, se våre generelle salgsbetingelser.

Hvordan sporer jeg refusjonene mine?

Fanen Mine refusjoner er tilgjengelig fra delen "Ettersalgs service".

Den vises i dashbordet for kundekonto en din så snart en refusjon blir bedt om.

Denne siden lar deg holdes informert om status for refusjonen din, og laste ned kreditnota en din.

Hvordan sporer jeg returen av produktet mitt?

Den returnerte pakken et sporingsnummer som kan ses på nettstedet til posten.

Ellers må du henvende deg til transportøren du har valgt, oppgitt med åpningsnummeret som han vil ha oppgitt til deg under returen.

Når bestillingen din er mottatt, vises den i "Liste over mine returer" på kundekonto en din. Deretter kan du følge fremdriften i retur prosedyren online.

Hvordan dra nytte av angreretten

For ethvert kjøp, hvis du ombestemmer deg, kan du bruke angreretten, også kalt ""Fornøyd eller refundert garanti"".

Hos Mister-Auto har du 30 dager fra mottak av varen din til å utøve denne retten, og 365 dager for alle Bölk- og Bpro-produkter.
Se hvordan du returnerer en bestilling.

Husk å spesifisere årsaken: ""Jeg trenger ikke lenger delene som er bestilt"" i skjemmet som tilbys deg i kundekonto en din.

Hvordan sporer jeg erstatningen av produktet mitt?

Du blir informert på e-post så snart pakken er overtatt av transportøren.

I tilfelle du sender oss tilbake en vare som Mister-Auto har samtykket i å erstatte, vil den nye forsendelsen kun bli gjort etter mottak og bekreftelse av din første bestilling.

Erstatning av en feilplassert ordre eller som vi ikke kunne ha tatt tilbake utføres innen 2 til 3 dager. Du blir informert via e-post så snart denne nye bestillingen er opprettet, gratis.

Informasjon knyttet til refusjonen i henhold til betalingsmiddelet som brukes

Betaling med kredittkort 

Beløpet på denne refusjonen vil bli kreditert kredittkortet som ble brukt under kjøpet. innen 1 til 3 dager. Den effektive tilgjengeligheten av pengene på konto en din skjer mellom maksimalt 1 til 5 dager etter at du har mottatt e-post varslingen om refusjonen.

Betaling med bankoverføring

Beløpet for denne refusjonen vil bli kreditert bankkonto en din innen 3 til 7 dager.

Betaling via PayPal

Hvis du betalte med PayPal med kredittkortet ditt, vil beløpet for denne refusjonen bli kreditert kredittkortet som ble brukt under kjøpet. Den effektive tilgjengeligheten av pengene på konto en din skjer mellom maksimalt 1 til 5 dager etter at du har mottatt e-post varslingen om refusjonen. Hvis du betalte med PayPal med bankkonto en din og/eller PayPal-saldoen din, vil beløpet for denne refusjonen bli kreditert direkte til PayPal-saldoen din.